دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

وافل ساز كاجي

گروه توليدي EHC با در اختيار داشتن تيم فني كار آزموده در عرصه طراحي و توليد وافل ساز،تجهيزات فست فود،كافي شاپ و رستوران فعاليت مي كند.

وافل ساز كاجي

يكي ديگر از محصولات گروه توليدي EHC وافل ساز كاجي مي باشد؛ محصولي كه در ابعاد 405*298*185 طراحي و توليد شده است كه فقط 9 كيلو گرم وزن داشته و به دليل اين طراحي خاص اين محصول به فضاي زيادي براي فعاليت نداشته كه اين امر سبب كاهش هزينه هاي مالي مربوط به محل كار مي باشد.

وافل ساز كاجي توليد شده توسط گروه توليدي EHC برتري و مزيت هاي خاص خود را نبست به وافل ساز هاي مشابه دارد كه از جمله برتري هاي وافل ساز كاجي برند EHC مي توان به بدنه آن كه از استيل 304 ضد زنگ كه مخصوص مواد غذايي مي باشد اشاره كرد.

ويژگي ديگر اين محصول صفحه مقاوم آن است كه از جنس آلومينيوم آلياژي است كه نسبت به محصولات مشابه از كيفيت پخت بالايي بر خوردار است كه با استفاده از روكش نچسب تفلون با متريال خاص و درجه يك سوييسي كه كيفيت آن را چندين برابر كرده است.

از ديگر مزاياي اين وافل ساز كاجي گروه توليدي EHC مي توان به ترموستات 300 درجه نصب شده روي دستگاه اشاره كرد كه اين امكان را به اپراتور مي دهد كه با تنظيم حرارت دستگاه زمان دلخواه براي پخت وافل را تعيين نمايد به اين صورت كه اگر دماي دستگاه 200 درجه باشد مدت زمان به 4 دقيقه و اگر دما 250 درجه باشد مدت زمان پخت 2.5 دقيقه خواهد بود كه در اين زمان و دما خمير وافل بصورت كامل پخته شده و آماده سرو مي گردد.

همچنين وافل ساز كاجي گروه توليدي EHC داراي تايمر جهت تايين زمان پخت مي باشد كه شما مي توانيد بر زمان و نوع پخت دقت بيشتري داشته باشيد.

مزيت ديگري كه اين دستگاه دارد المنت هاي صفحه اي پر قدرت و مقاوم آن اشاره كرد كه اين از المنت ها نسبت به المنت هاي ديگر داراي كيفيت و طول عمر بيشتري مي باشند و موجب مي شود كه حرارت را به صورت يك نواخت به صفحات وافل ساز كاجي منتقل كند

وافل ساز كاجي توليد شده توسط گروه توليدي EHC از دو صفحه تشكيل شده است كه به صورت چهار خانه اي مي باشد كه اين امر سبب مي شود كه در مدت زماني كوتاه  بتواند پاسخگوي تمامي نياز هاي مشتريان بوده و وافل كاجي را با بهترين كيفيت و بافتي فوق العاده به مشتريان ارائه نمايد.

وافل كاجي از آن دسته وافل هايي است كه در جهان و ايران طرفداران بسيار زيادي داشته و در كشور هاي  آسياي شرقي همچون چين به عنوان يك ميان وعده مناسب و يك غداي خياباني  مصرف مي شود.

وافل ساز كاجي توليد شده توسط گروه توليدي EHC اين امكان را مي دهد كه افراد علاقه مند به صنعت غذا كسب و كاري نو و با سود و بازدهي عالي راه اندازي كنند.

وافل كاجي را مي توان با انواع بستني ها، شكلات و كرم ها يا تكه هاي ميوه سرو كرد كه اين امر حس خوشايندي به مصرف كننده القا مي كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.