جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

آموزش اكانت تريال تريدينگ ويو

گروه توليدي EHC با در اختيار داشتن تيم فني كار آزموده در عرصه طراحي و توليد وافل ساز،تجهيزات فست فود،كافي شاپ و رستوران فعاليت مي كند.

براي آشنايي بيشتر و آموزش ابتدايي تريدينگ ويو، وارد اين لينك شويد. يكي ديگر از مهم ترين ويژگي نرم افزار تريدينگ ويو، قابليت استفاده هم زمان خرید اكانت تريدينگ ويو بر روي سه پلتفرم وب ، موبايل و نسخه دسكتاپ مي باشد و مشتريان اين سرويس مي توانند تمامي تحليل هاي خود را بر روي هر كدوم از پلتفرم هاي ساخته شده انجام داده و در هر سه پلتفرم هم زمان مشاهده نمايند ! اين نرم افزار در نسخه اندرويد خود از يك تجربه كاربري ساده برخوردار است. براي رسيدن به اين هدف مي توانيد از گوگل كروم استفاده كرده و يا به كمك يك مرورگر جديد به نام edge كه در حال حاضر يكي از پر سرعت ترين موتور هاي جستجو به شمار مي رود استفاده كنيد. دسترسي به اين پلتفرم از طريق مرورگر، اپليكيشن تحت دسكتاپ و موبايل ميباشد. مسئوليت از اين بابت كاملا” و تماما”بعهده كاربر مي باشد. شما جهت مشاهدهي تايم فريم اي حرفه اي و تايم فريمهايي غير از تايم فريمهاي پيش فرض و استفادهي همزمان از چندين انديكاتور/ اسيلاتور و يا سِت كردن چندين هشدار به طور همزمان و بسياري امكانات ديگر نياز به استفاده از نسخههاي پرو، پرو پلاس و اكانت پريميوم داريد كه مبلغي به صورت ماهيانه بابت استفاده از امكانات بي نظير آن بايد پرداخت نماييد.

اكانت تريدينگ ويو

افراد مي توانند با استفاده از اين پلتفرم ايده هاي خود را با ديگر كاربران به اشتراك بگذارنند و به اين ترتيب از مهارت هاي معامله گري خود در جهت تقويت و دستيابي به سود ثابت بهره ببرند. ادغام شبكه هاي اجتماعي با اين پلتفرم معامله گران و سرمايه گذاران را قادر مي سازد تا هزاران ايده تجاري و تجزيه و تحليل فني آنها را با ساير بازرگانان در سراسر جهان به اشتراك بگذارند. بعد از انجام فرآيند ثبت نام يك ايميل به آدرس پست الكترونيكي شما كه در ابتدا وارد كرده ايد ارسال خواهد شد سپس به وسيله ي ايميل ارسال شده مي توانيد حساب كاربري خود را فعال نماييد. بعد از يك ماه مراحل گفته شده را دوباره انجام دهيد تا براي يك ماه ديگر اكانت پريميوم جديد دريافت كنيد. پيش از دانلود تريدينگ ويو tradingview بايد بدانيد كه 4 نوع اكانت وجود دارد كه يك مدل از آن به شكل رايگان در اختيار كاربران قرار مي گيرد و سه مدل ديگر آن به شكل پولي است كه در ادامه به نحوه ايجاد حساب در تريدينگ ويو به شكل رايگان پرداخته شده است. در اين مقاله قصد داريم نحوه ثبت نام رايگان تريدينگ ويو را به همراهان وبسايت بايننس فارسي تقديم كنيم.

 

اين نمودارها مي توانند تريد در فاركس، تحليل شاخص ها، بازار رمز ارز ها و دارايي هايي كه امكان مبادله را دارند را نمايش بدهند. تريدينگ ويو بستري حرفهاي و رايگان براي تحليل تكنيكال در بازارهاي مالي و جهاني مختلف مانند بازارهاي سهام، معاملات آتي، تمامي شاخصهاي اصلي، فاركس، قراردادهاي مابه التفاوت (CFDها) و ارزهاي ديجيتال در اختيار معاملهگران قرار ميدهد. يكي از پركاربرد ترين بخش هايي كه در سايت تريدينگ ويو وجود دارد امكان تحليل تكنيكال سهم ها است. يكي از راههاي اصولي رسيدن به اين هدف، خريد اكانت تريدينگ ويو ميباشد،كه هم براي مبتديان ساده و هم ابزاري كارآمد براي حرفهاي هاست. در حال حاضر دانلود  tradingview يكي از پركاربرد ترين اپليكيشن هاي كاربردي اندرويد به شمار مي رود. نرم افزار تحليل تكنيكال و بررسي روند يك سهم يا يك ارز ديجيتال يا بازار مالي فاركس، يكي از مهم ترين ابزار هاي يك تحليل گر و تريدير مي باشد كه با استفاده از آن مي تواند براي موقعيت هاي خريد و فروش در انواع بازارهاي مالي بهترين تصميم خود را اتخاذ نمايد. از ميان تمامي نرم افزارهاي ارائه شده، بهترين و كامل ترين ابزار براي استفاده اين مهم، نرم افزار تريدينگ ويو مي باشد كهتوانسته سهم قابل توجهي در ارائه اطلاعات مورد نياز با بهترين آپشن ها در اختيار مشتريان خود قرار دهد.

3. ما كار و خدمات خود را با پشتيباني و گارانتي تضمين شده، ارائه ميدهيم. كليه اكانتهاي ارائه شده ،در مقايسه با قيمت رسمي آن معمولا” بين 20 تا 80 درصد تخفيف خواهند داشت. هر كدام از اين ابزارها داراي يك زير مجموعه هستند كه در ادامه به معرفي آن ها خواهيم پرداخت. هنگامي كه چارت را انتخاب كرده و بر روي آن ضربه زديد مي توانيد به فضاي زير وارد شويد و از سرويس هاي مربوط به آن نهايت استفاده را ببريد. كاربران در اين نرم افزار مي توانند حساب كاربري مختص به خود را ايجاد كرده و از ابزار هاي آن بهره مند شوند. بعد از اين مرحله صفحه اي پيش روي كاربران گشوده مي شود كه لازم است مشخصات شناسايي خود را درج كرده اين مشخصات عبارتند از : نام كاربري، پسورد و آدرس ايميل و بعد از آن بر روي واژه Sign Up ضربه بزنيد. بعد از اين مرحله نوبت وارد كردن شماره موبايل تان است تا اطلاعات و ثبت نام شما تكميل شود. البته حتما مد نظرتون باشه در صورتي كه شما قبلا از اكانت تريدينگ ويو و يا نسخه آزمايشي اون استفاده كردين حتما بايد حافظه كش و كوكي هاي مرورگرتون رو پاك كنيد در غير اين صورت اكانت شما از حالت پرميوم خارج مي شه (مجموعه ما در اين صورت مسئوليتي رو نميتونه قبول كنه) و اگر بخواين به صورت ماهانه ازين مدل سرويس استفاده كنين هر ماه بايد از يك ايميل و شماره موبايل جديد استفاده كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.