جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

ضدعفوني كننده دست با مارك تجاري توجه مشتريان بالقوه را چگونه مي تواند جلب كند ؟

گروه توليدي EHC با در اختيار داشتن تيم فني كار آزموده در عرصه طراحي و توليد وافل ساز،تجهيزات فست فود،كافي شاپ و رستوران فعاليت مي كند.

قرار گرفتن در معرض روزمره ارزانوقتي شركتي محصولات و خدمات خود را در شبكه هاي اجتماعي ، تلويزيون يا بيلبورد تبليغ مي كند ، آن تبليغ فقط براي چند ثانيه جلوي چشمان شما قرار مي گيرد. از طرف ديگر ، هداياي تبليغاتي مفيد بيشتر اوقات با شما هستند. درست در خط چشم شما.
اگر تي شرت تبليغاتي مرسوم ، مد روز بسازيد ، مشتريان شما سالها آن هديه را مي پوشند و با نام تجاري شما قدم مي زنند تا همه ببينند. اگر به آنها ليوان تبليغاتي بدهيد هر روز از آنها جرعه جرعه مي كشند. اگر به آنها يك استيك USB بدهيد كه يك جاكليدي است ، آنها كليدهاي خود را روي آن قرار مي دهند و هر بار كه از كليدها يا درايو USB خود استفاده مي كنند نام تجاري شما را به ياد مي آورند. و طبق آفتابگير تبليغاتي، مردم تمايل دارند اين محصولات را تا دو سال نگه دارند. اين يك تبليغ تجاري دو ساله است كه يك نفر هر روز مي بيند و دوستان ، همكاران و خانواده آنها حداقل يك يا دو بار آن را مي بينند.
طبق تحقيقات ، 76.1٪ از افرادي كه محصولات تبليغاتي دريافت مي كنند ، اگر در سال گذشته هديه اي دريافت كرده اند ، تمايل دارند نام تبليغ كننده را به خاطر بسپارند. از طرف ديگر ، از بين افرادي كه يك هفته پيش آگهي مجله اي ديده اند ، فقط 53.5٪ از آنها مي توانند نام تبليغ كننده را به خاطر بسپارند.
4. وفاداري مشتريهدف هر مشاغل ايجاد يك پايگاه مشتري وفادار است. شما به افرادي نياز داريد كه نه تنها برند شما را بخاطر بسپارند و آن را تشخيص دهند بلكه براي تمام نيازهاي خود كه مربوط به حوزه شغلي شماست نيز به سراغ شما خواهند رفت.
ايجاد يك پايگاه خوب از مشتريان وفادار همان كاري است كه هر متخصص بازاريابي بيشترين وقت خود را صرف انجام آن مي كند. و همانطور كه هر بازارياب مي داند ، محصولات تبليغاتي به اين سرعت به آنها مي دهد.
اما ، قبل از اينكه قلم و طرفدار خود را خاموش كنيد ، به ياد داشته باشيد آفتابگير تبليغاتي كه مردم به مارك هايي كه از آنها كالاهاي تبليغاتي با مارك با كيفيت بالا دريافت مي كنند ، وفادار هستند. وقتي كالاي با كيفيت برتر را به مشتري اولين بار مي دهيد ، او از شما به عنوان يك تجارت با كيفيت بالا ياد مي كند.
5. بهتر از كارت ويزيتساده و ساده - كارت ويزيت شما راهي براي معرفي خود و شركت به مصرف كنندگان بالقوه خود است. محصولات تبليغاتي نيز همين كار را انجام مي دهند ، فقط با نتايج بسيار بهتر.
وقتي كالاهايي را در ارتباط با مشاغل خود هديه مي دهيد ، به مردم كمك مي كنيد تا شما را بشناسند و آنچه انجام مي دهيد. طبق تحقيقات MarketingSherpa ، 71.6٪ از افرادي كه كالاهاي تبليغاتي دريافت كرده اند ، مي توانند نام شركتي را كه به آنها داده است به خاطر بسپارند.
اين موارد بايد هميشه اطلاعات كسب و كار شما را روي خود داشته باشند - آرم ، شعار و تصاوير. اين موارد لازم نيست فقط در مجامع يا در هنگام رويدادها داده شوند. اينها مي توانند بخشي از كمپين شما در شبكه هاي اجتماعي باشند ، خواه از هشتگ براي اينستاگرام استفاده كنيد ، و هم تبليغات فيس بوك را انجام دهيد.
بازاريابان از محصولات تبليغاتي براي سنين مختلف به عنوان وسيله اي م effectiveثر در تبليغات يك تجارت استفاده كرده اند. طبق اين روش ، صاحب مشاغل هر چيزي را به مصرف كنندگان بالقوه مي دهد. طيف گسترده اي از محصولات مورد استفاده روزانه مانند كيف ، ظروف شيشه اي ، پوشيدني ، ميز كار ، تقويم ، ابزار تحرير و غيره هديه مناسبي براي تبليغات تجاري است. اين هدايا داراي آرم شركت هستند. بسياري از اين موارد براي مدت طولاني بخشي از زندگي روزمره گيرندگان مي شود. بنابراين ، محصولات داراي نشان تجاري به ابزاري قدرتمند براي بازاريابي يك برند تبديل مي شوند.
ارزان ترين و در عين حال كارآمدترين ابزار
بسياري از نظرسنجي ها نشان داده اند كه محصولات تبليغاتي چقدر براي ارتقا business مشاغل مهم هستند. براساس انجمن كالاهاي تبليغاتي بريتانيا ، 79٪ از دريافت كنندگان محصولات تبليغاتي به تجارت با اين شركت فكر مي كنند. اين انجمن به تحقيق در مورد سودمند بودن محصولات تبليغاتي براي بازاريابي اختصاص يافته است.اين بررسي نشان داد كه 66٪ از دريافت كنندگان محصولات تبليغاتي مي توانند نام مارك يا شركت را به ياد بياورند. طبق تحقيق ديگري ، صاحبان مشاغل آمريكايي حدود 20 ميليارد دلار براي دادن محصولات خود هزينه مي كنند. در يك گزارش آمده است كه يك رستوران فست فود 181 دلار در محصولات تبليغاتي سرمايه گذاري كرده است كه فروش مواد غذايي خود را بيش از 1200 دلار افزايش داده است.يك دليل براي بازاريابي سنتي كه هنوز در عصر بازاريابي ديجيتال رونق دارد اين است كه همچنان ارزان ترين روش تبليغات است. بيشتر محصولات تبليغاتي را مي توان به صورت عمده با قيمت پايين خريداري كرد. با توجه به افزايش توجه مشتريان و ارزش تبليغات تجاري كه شركت ها در ازاي آن دريافت مي كنند ، هداياي تبليغاتي ارزان قيمت ها حتي ارزان تر هم مي شوند. افراد با استفاده از محصولات تبليغاتي مي توانند خيلي سريعتر نام تجاري را به ياد بياورند. ابزار تبليغاتي مانند تلويزيون ، راديو و چاپ ارزش يادآوري نام تجاري كمتري دارند. دليل اين امر آن است كه اين ابزارهاي تبليغاتي به اندازه كالاهاي تبليغاتي به مردم نزديك نيستند.با اين حال ، تيم بازاريابي شما بايد برنامه هاي محصولات تبليغاتي را با دقت برنامه ريزي كند. اين برنامه ها بايد جنبه هاي مختلفي از جمله بودجه ، مخاطبان ، اهداف و غيره را براي هدف قرار دادن مشتريان در نظر بگيرند.
در اينجا آنچه شما بايد ايجاد كنيد استراتژي محصولات تبليغاتي خود را در نظر بگيريد.1. هدف خود را بدانيدقبل از شروع كمپين تبليغاتي محصولات خود ، به هدف دقيق خود در پشت تمرين پي ببريد. بسياري از بازاريابان در رانندگي كوتاهي مي كنند

 محصولات مرتبط با تجارت خود را انتخاب كنيداگر محصولات تبليغاتي مربوط به تجارت شما باشد ، گيرندگان احتمالاً نام تجاري شما را به ياد مي آورند. به عنوان مثال ، اگر يك كلينيك را اداره مي كنيد ، دادن كالايي مانند ضدعفوني كننده دست با مارك تجاري توجه مشتريان بالقوه شما را بيشتر از يك محصول بي ربط مانند يك قلم ارزان قيمت جلب مي كند. به همين ترتيب ، يك شركت مواد غذايي مي تواند يك نوشيدني تبليغاتي تبليغاتي يا پيش بند با آرم هاي خود ارائه دهد. اگر محصولات با تجارت و صنعت اين شركت مطابقت داشته باشد ، مردم مي توانند بلافاصله مارك شما را هنگام خريد محصول يا خدمات شما تشخيص دهند.

https://u.to/BfCFGg

https://shorturl.at/fwzJW

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.